Jesli pamietaja jakies nazwisko, to prawdopodobnie raczej dzieki pózniejszym skojarzeniom i doswiadczeniom niz dzieki wysilkom pamieci z okresu nauki w szkole

Jeśli pamiętają jakieś nazwisko, to prawdopodobnie raczej dzięki późniejszym skojarzeniom i doświadczeniom niż dzięki wysiłkom pamięci z okresu nauki w szkole. To samo będzie się odnosiło do każdego innego materiału, jak np. zasady gramatyczne, nazwy stolic, nazwiska generałów w wojnie o niepodległość itd. , jeżeli wymaga się od dzieci, żeby się go nauczyły bez powiązania z kontekstem znaczeniowym. Niektórzy nauczyciele oponują przeciw metodzie nauczania skupiającej uwagę na dziecku lub na grupie, ponieważ – jak twierdzą – w takiej klasie brak organizacji i integracji, którą może zapewnie dzieciom nauczyciel stosujący metody bardziej tradycyjne. Te uwagi krytyczne mogą być nie bez pewnego znaczenia. Stosując eksperymentalne sposoby podejścia do nauczania, nauczyciele prawdopodobnie bardziej interesują się tym, żeby dać dzieciom swobodę w rozwijaniu samodzielnego myślenia niż organizowaniem i integracją zajęć w klasie. Pomimo tych pr zypuszczalnych wad, badania wykazują, że rezultaty nowszych metod nauczania są pod każdym względem albo lepsze od wyników metod tradycyjnych albo takie same. Przytoczymy jedno z wielu badań mających na celu porównanie nowych metod z metodami tradycyjnymi: Donald R. Green zestawił wyniki uzyskane w teście wiadomości, dotyczącym raka, przez studentów dwudziestu jeden szkół medycznych. Poklasyfikował studentów biorąc pod uwagę liczby godzin, które spędzili: 1) na wysłuchaniu wykładów na temat raka, 2) na dyskusjach nad raikiem, 3) na laboratoryjnym badaniu guzów rakowych, 4) na obserwowaniu pracy innych osób z pacjentami, 5) na bezpośredniej pracy z pacjentami. [więcej w: USG genetyczne, ginekolog Warszawa Śródmieście, USG tarczycy ]

Powiązane tematy z artykułem: ginekolog Warszawa Śródmieście USG genetyczne USG tarczycy