Nie znaczy to jednak, ze szkola tradycyjna nie zaspokaja zadnych potrzeb

Nie znaczy to jednak, że szkoła tradycyjna nie zaspokaja żadnych potrzeb. Daje ona dzieciom możność spotykania się i wzajemnego oddziaływania na siebie. Umożliwia im również kontaktowanie się ze światem ludzi dorosłych poza domem. Pilny uczeń, który umie przyjąć cele szkoły koncentrujące się na osobie dorosłej (co oznacza czasem, że musi się odwrócić od swych towarzyszy i rówieśników), może znaleźć wiele rzeczy godnych uczenia się. Wartości człowieka dorosłego są na pewno przedstawione przez szkołę tradycyjną w sposób przesadny i wykrzywiony. Ścisłe i surowe życie koszarowe, które spotykamy w wielu szkołach tradycyjnych, ma mało odpowiedników w życiu człowieka dorosłego, chyba, że chodzi o życie wojskowe lub w instytucjach więziennych wiele tradycyjnych szkół przybiera formy bardziej krańcowe większość materiału nauczania dobiera istniejących planów niż ze względu na dla rozumienia świata przez dziecko. Niemniej jednak szkoła tradycyjna stwarza atmosferę ładu dla dziecka pragnącego pewnego rodzaju bezpieczeństwa, jakie można uzyskać w warunkach dokładnie zorganizowanych, które przewidują wszystko i które nie będą stawiały mu wysokich wymagań, jeśli chodzi o kierowanie sobą, inicjatywę, spontaniczność i twórczość. Dzieci takich jest wiele i bylibyśmy mało realni, gdybyśmy powiedzieli, że szkoły, które odstąpiły od tradycyjnych wzorów, nie wywołują u nich niepokoju. [hasła pokrewne: dyżur aptek żyrardów, dieta ziemniaki, fala uderzeniowa rehabilitacja warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: dieta ziemniaki dyżur aptek żyrardów fala uderzeniowa rehabilitacja warszawa