W czasie rozmowy okazalo sie, ze w szkole sredniej studentka ta byla uczennica odznaczona i otrzymala najlepsze stopnie z matematyki

W czasie rozmowy okazało się, że w szkole średniej studentka ta była uczennicą odznaczoną i otrzymała najlepsze stopnie z matematyki. Instruktor był zaskoczony. „Nie mogę zrozumieć – powiedział – że przy twojej dobrej znajomości matematyki masz obecnie trudności z rozwiązywaniem równań”. Dziewczyna odpowiedziała: „Przekona się pan, że potrafię rozwiązać prawie każde równanie, jakie mi pan da, pod warunkiem, że pan rozwiąże pierwsze”. W danym wypadku znowu mamy do czynienia z problemem nabywania umiejętności w izolacji bez jakiegokolwiek kontekstu znaczeniowego. Uczeń stosuje się do wskazówek nauczyciela i uczy się zadanych prac na pamięć, lecz nie występuje tu rzeczywiste uczenie się mające jakąś wartość praktyczną. PROBLEMY POROZUMIEWANIA SIĘ Alice V. Keliher następująco wyraża swoją opinię o fakcie, że trzyletnie dziecko używało więcej niż 11 potocznych słów w ciągu dnia, a czteroletnie 15. Pomyśleć, jak nauczyciel pięci o- i sześcioletnich dzieci tamuje ten potok przez podniesienie ręki zabraniając rozmawiać. Podziwiam, że małe dzieci są zdolne powstrzymać się od mówienia przez cztery lub pięć godzin dziennie, lecz bardziej dziwię się kontynuowaniu w szkołach tej głupoty, która odcina żywą krew intelektualnego rozwoju dzieci. [przypisy: Ginekolog łódź, usg tarczycy Warszawa, USG genetyczne ]

Powiązane tematy z artykułem: Ginekolog łódź USG genetyczne usg tarczycy Warszawa