Wpływ reformy malpraktologicznej na opiekę w szpitalu ratunkowym ad

Podsumowanie reform w zakresie nadużyć. Te trzy prawa różnią się nieco sformułowaniem, a każda z nich zawiera przepisy obowiązujące poza ustawieniami departamentu bezpieczeństwa. Są one jednak pod wieloma względami podobne (tabela 1). Aby ocenić zmiany przypisane polityce w praktyce, wybraliśmy trzy punkty końcowe na poziomie doświadczenia na podstawie raportów samoobrony lekarzy defensywnych7,8: czy lekarz ratownika zamówił jedno lub więcej zaawansowanych badań obrazowych (tomografia komputerowa [CT] ] lub obrazowanie metodą rezonansu magnetycznego [MRI]), czy wizyta w oddziale ratunkowym spowodowała przyjęcie do szpitala, oraz całkowite opłaty za wizytę w oddziale ratunkowym. Wytypowano zaawansowane obrazowanie i przyjęcie do szpitala, ponieważ są to dwa najpowszechniejsze manewry obronne zidentyfikowane przez lekarzy medycyny ratunkowej, a ponieważ należą one do najbardziej kosztownych.14 Opłaty za wizytę stanowią wskaźnik intensywności ćwiczeń, nie zależą od typu płatnika i są bezpośrednio znaczący jako punkt wyjścia do negocjacji płatności i obliczeń złych długów.
Źródła danych i populacja
Zidentyfikowaliśmy wszystkie wnioski o wizytę w oddziałach ratunkowych szpitali ostrej opieki w Teksasie, Gruzji i Południowej Karolinie oraz sąsiednich państwach kontrolnych wśród 5% losowej próby roszczeń Medicare za okres od 1997 do 2011. Kraje kontrolne zostały wybrane, aby uwzględnić pięć najbliższych sąsiadów w każdym państwie reformującym, po wykluczeniu państw z inną ważną reformą nadużyć w okresie studiów; w Teksasie stany kontrolne to Arizona, Arkansas, Luizjana, Nowy Meksyk i Oklahoma, a dla Gruzji i Południowej Karoliny stany kontrolne to Alabama, Kentucky, Karolina Północna, Tennessee i Wirginia.20 Gdy nie sąsiednie stany zostały uwzględnione jako kontrole , zostały wybrane na podstawie dużych populacji i podobieństwa kulturowego. Wybór stanów kontrolnych został sfinalizowany przed analizą danych.
Wizyty w oddziałach ratunkowych dla pacjentów ostatecznie przyjmowanych do szpitala lub wypisanych bezpośrednio z oddziału ratunkowego zostały zidentyfikowane przez roszczenia (kody centrów przychodów 450, 451 i 981) odpowiednio w dokumentach szpitalnych i ambulatoryjnych.21 Pacjenci przyjęci do jednostek obserwacyjnych zostali kodeks dochodów 760 lub 762 w oświadczeniach o wizycie na oddziale ratunkowym.22 Ponieważ wybór między jednostką obserwacyjną a przyjęciem do szpitala może być decyzją administracyjną i może nie zostać podjęty przez (lub nawet znany) lekarzowi ratunkowemu, rozważaliśmy oba dyspozycje na przyjęcie do szpitala.23 Opłaty znalezione w aktach przewoźnika zostały dopasowane do ewidencji placówek ratunkowych zgodnie z datą doręczenia. Skany CT i MRI zostały zidentyfikowane przez zgłoszenie pliku nośnika dla kodów wspólnego systemu kodowania zdrowia w służbie zdrowia odpowiadających kategorii usług I2 typu Berenson-Eggers (zaawansowane obrazowanie).
Wykluczono pacjentów, którzy byli widziani w szpitalach, które nie miały hospitalizacji w okresach przed reformą i po niej. Pozostało 3 818 110 rekordów do analizy (96% oryginalnej próbki).
Analiza statystyczna
Przeprowadziliśmy trzy oddzielne zestawy analiz, po jednym dla każdego z trzech stanów reform (Texas, Georgia i South Carolina)
[więcej w: rehabilitacja prądy, endoproteza stawu biodrowego cennik, przychodnia batorego ]

Powiązane tematy z artykułem: endoproteza stawu biodrowego cennik przychodnia batorego rehabilitacja prądy